Inne

iPod touch Najłatwiejszy jailbreak w historii — nie wymaga komputera!

Status
Nie otwieram na dalsze odpowiedzi.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
Następny

Idź do strony

Udać sięNastępny Ostatni P

Planeta Istota

Oryginalny plakat
11 października 2007 r.
  • 28 października 2007 r.
Dzięki hdm firmy Metasploit jesteśmy teraz uzbrojeni w wiedzę, jak tworzyć własne tiffy exploitów. Jego podstawy z niezawodnym wykonywaniem kodu umożliwiły lepsze jailbreaki. Jest szczególnie godny podziwu za szczegół pedagogiczny, który pozwala każdemu lepiej zrozumieć jego technikę i wnętrze urządzenia.

W oparciu o jego pracę stworzyłem tiff, który całkowicie łamie jail na iPoda, instaluje Installer.app i OpenSSH, wraz z łatwym programem włączania/wyłączania, który pozwala włączać i wyłączać SSH/SFTP/SCP zarówno w celach bezpieczeństwa, jak i oszczędzania baterii .

SummerBoard nie jest już instalowany, ponieważ najnowsza wersja z Installer.app działa dobrze i nie wymaga majsterkowania.

Potrzebujesz do tego stosunkowo stabilnego połączenia Wi-Fi, ponieważ Twój iPod pobierze kilka megabajtów informacji.

Tak więc są teraz dwa kroki, z których jeden jest opcjonalny:

1. Przywróć i/lub zaktualizuj iPoda/iPhone'a do nowej kopii oprogramowania sprzętowego 1.1.1. Prawdopodobnie nie jest to konieczne, jeśli nie bawiłeś się zbytnio swoim iPodem.
2. W Safari na iPodzie odwiedź dn.vc/jb (alias dla http://www.slovix.com/touchfree/jb )

Safari po chwili zawiesi się. Nic się nie wydarzy przez około 30 sekund (więc bądź cierpliwy). Następnie iPod automatycznie uruchomi się ponownie i zostaniesz po jailbreaku!

Moim zdaniem jest całkiem piękny, ponieważ jest łatwy i niezależny od platformy (nie ma znaczenia, czy używasz Maca czy PC).

To będzie prawdopodobnie najprostszy sposób… dopóki Apple nie naprawi luki w zabezpieczeniach TIFF, więc ciesz się, póki możesz.

Kod źródłowy udostępnię każdemu, kto się ze mną skontaktuje. Konfiguracja luster jest dość trywialna.

Aha, i PS: Krzyk i rekwizyty dla rezna, który jako pierwszy coś takiego zadziałał. Moja implementacja jest całkowicie niezależna i schludniejsza (ponieważ używa HTTP zamiast surowego TCP i socat) IMHO, ale był pierwszy, a jego sukces skłonił mnie do stworzenia własnej.

Film pokazujący, jak powinien wyglądać proces: http://www.youtube.com/watch?v=RHHPVhDfxT8 D

Dawid G.

10 kwi 2007


Alaska
  • 28 października 2007 r.
Czy można to zrobić, a następnie przywrócić do absolutnie nietkniętego stanu, tak bardzo, że? nie zna i nie unieważnia mojej gwarancji, czy powinienem ją wysłać z jakiegokolwiek powodu? P

papuga

4 marca 2007 r.
  • 28 października 2007 r.
David G. powiedział: Czy można to zrobić, a później przywrócić do absolutnie nietkniętego stanu, tak bardzo, że? nie zna i nie unieważnia mojej gwarancji, czy powinienem ją wysłać z jakiegokolwiek powodu?

kliknij przywróć w iTunes
Reakcje:Markgifford49 C

Corius

28 października 2007 r.
  • 28 października 2007 r.
Cześć

próbowałem http://www.slovix.com/touchfree/jb/ URL w moim ipod touch, safari uległo awarii, a następnie ipod zrestartował się, po ponownym uruchomieniu pozostaje zamrożony w logo Apple. Nie mogę przejść obok logo i nie mogę wejść w tryb przywracania, zepsułem mojego ipoda!

Każda pomoc będzie mile widziana.

Dziękuję. D

dschiller

7 maja 2007 r.
  • 28 października 2007 r.
Próbowałem tego po wielu nieudanych próbach innymi metodami (zobacz ten wątek) i cieszę się, że mogę powiedzieć, że zadziałało! To jest fantastyczne!

Gratulacje dla twórcy tego!

Pozdrawiam
Daniel m

mmfy

23 października 2007 r.
  • 28 października 2007 r.
Corius powiedział: Cześć

próbowałem http://www.slovix.com/touchfree/jb/ URL w moim ipod touch, safari uległo awarii, a następnie ipod zrestartował się, po ponownym uruchomieniu pozostaje zamrożony w logo Apple. Nie mogę przejść obok logo i nie mogę wejść w tryb przywracania, zepsułem mojego ipoda!

Każda pomoc będzie mile widziana.

Dziękuję.

dschiller powiedział: Próbowałem tego po wielu nieudanych próbach innymi metodami (zobacz ten wątek) i cieszę się, że mogę powiedzieć, że zadziałało! To jest fantastyczne!

Gratulacje dla twórcy tego!

Pozdrawiam
Daniel

Czy to działa, czy nie? P

Planeta Istota

Oryginalny plakat
11 października 2007 r.
  • 28 października 2007 r.
Corius powiedział: Cześć

próbowałem http://www.slovix.com/touchfree/jb/ URL w moim ipod touch, safari uległo awarii, a następnie ipod zrestartował się, po ponownym uruchomieniu pozostaje zamrożony w logo Apple. Nie mogę przejść obok logo i nie mogę wejść w tryb przywracania, zepsułem mojego ipoda!

Każda pomoc będzie mile widziana.

Dziękuję.

Pierwsze ponowne uruchomienie może potrwać do dwóch minut, więc bądź cierpliwy. Jeśli przerwałeś ponowne uruchamianie, może być konieczne przywrócenie. (Zakładam, że urządzenie zrestartowało się automatycznie) C

rdzeń

28 października 2005 r.
  • 28 października 2007 r.
pracował dla mnie świetnie TEN

LGOwczarek

27 czerwca 2007 r.
Teesside, Wielka Brytania
  • 28 października 2007 r.
właśnie to zrobiłem i działa świetnie!

mam jednak jedno pytanie, jak dodać do tego inne aplikacje? instalator ma ich kilka, ale chciałbym, aby aplikacje na iPhone'a były również na moim dotyku, jak mam to zrobić?

Dzięki
Liam D

dschiller

7 maja 2007 r.
  • 28 października 2007 r.
LGShepherd powiedział: właśnie to zrobiłem i działa świetnie!

mam jednak jedno pytanie, jak dodać do tego inne aplikacje? instalator ma ich kilka, ale chciałbym, aby aplikacje na iPhone'a były również na moim dotyku, jak mam to zrobić?

Dzięki
Liam

Używanie iJailbreak do instalowania aplikacji na iPhone'a móc pracy, choć tego nie testowałem. Jeśli spróbujesz, daj nam znać, czy działa.

Odciek

do
13 stycznia 2005 r.
Między kotami, psami i włóczęgą.
  • 28 października 2007 r.
planetbeing powiedział: Moim zdaniem jest całkiem piękny, ponieważ jest łatwy i niezależny od platformy (nie ma znaczenia, czy używasz Maca czy PC).

Tak, uznanie dla prostoty. Ale piękno nie jest tym, co nazwałbym popisową, szeroko udokumentowaną luką w zabezpieczeniach.

Najsłabszym wektorem ataku jest element ludzki. Ludzie naprawdę chcą mieć aplikacje na swoich iPodach touch i iPhone'ach. Dla mnie to nie jest sytuacja, którą nazwałbym „piękną”. P

Planeta Istota

Oryginalny plakat
11 października 2007 r.
  • 28 października 2007 r.
Lixivial powiedział: Tak, uznanie dla prostoty. Ale piękno nie jest tym, co nazwałbym popisową, szeroko udokumentowaną luką w zabezpieczeniach.

Najsłabszym wektorem ataku jest element ludzki. Ludzie naprawdę chcą mieć aplikacje na swoich iPodach touch i iPhone'ach. Dla mnie to nie jest sytuacja, którą nazwałbym „piękną”.

Hacki są piękne, a wady nie. Jeśli chcesz zobaczyć coś brzydkiego, przeczytaj specyfikację TIFF. Sam fakt, że tylko ty przeglądasz moją stronę internetową, mogę zrobić z twoim urządzeniem, co zechcę, jest oczywiście bardzo niebezpieczny. Jak tylko w pełni przejrzę dostępne łatki dla tej luki w zabezpieczeniach, automatycznie je zastosuję. Na razie, pomimo złowieszczych ostrzeżeń niektórych specjalistów ds. bezpieczeństwa, nie pojawiło się żadne złośliwe oprogramowanie, które by je wykorzystywało. Chociaż nie jest niewyobrażalne, że ktoś może w końcu pomyśleć, że posiadanie botnetu iPhone/iPod byłoby zabawne. Ha ha.

Nie jestem do końca pewien, do czego zmierzasz w swoim drugim akapicie. Czy mówisz, że ludzie chcący aplikacje innych firm nie są „piękni”? Kim jesteś? Steve Jobs?

A może mówisz, że w jakiś sposób ludzie, którzy chcą aplikacji innych firm na swoim urządzeniu, mają luki w zabezpieczeniach. To nieprawda; ludzie są lukami w zabezpieczeniach tylko wtedy, gdy działają w niebezpieczny sposób. Używanie exploita TIFF ze znanego źródła jest równie ryzykowne, jak instalacja programu ze znanego źródła. W końcu nie jestem BonzaiBuddy. Dbanie o to, aby nie otwierać wiadomości e-mail ani nie odwiedzać witryn internetowych z podejrzanych źródeł, nadal będzie służyć do odpowiedniej ochrony bezpiecznych osób na razie (ale nie wtedy, gdy złośliwe oprogramowanie zacznie faktycznie pojawiać się).

Pragnienie, aby ludzie posiadali aplikacje innych firm, sprawia, że ​​luki w zabezpieczeniach iPhone'a i iPoda touch pojawiają się szybciej niż normalnie, z powodu ogromnego wysiłku, jaki społeczność wkłada w znajdowanie pęknięć w zbroi i klinowanie ich szeroko otwarte. . Argumentowanie, że to jest złe, jest jak argumentowanie o bezpieczeństwo przez niejasność. Jeśli obecni hakerzy nie znajdą tych problemów podczas wyszukiwania sposobów na włączenie aplikacji innych firm i opublikowanie ich, niektórzy inni zamiast tego sprzedają te luki spamerom i właścicielom botnetów.

W każdym razie oboje możemy się zgodzić, że zarówno iPhone, jak i iPod touch są obecnie fatalne pod względem bezpieczeństwa. Po prostu uważam, że twoje inne komentarze są mylące.

złygreg

13 sierpnia 2007 r.
  • 28 października 2007 r.
ŁAŁ! Niezła robota przy tym hacku i w przeciwieństwie do gościa kilka postów nade mną, zgadzam się z tobą, że jest to pięknie zrobione. To oszczędzi wielu ludziom poważnych bólów głowy i wiem, że jeśli będę musiał przywrócić mojego iPoda, użyję tej metody dla shure. Zakładam, że kompatybilny z iPhone'em? TEN

Łupka

30 września 2007 r.
  • 28 października 2007 r.
Zrobiłem sobie jailbreak na własnej skórze kilka tygodni temu, ale naprawdę fajnie jest zobaczyć coś takiego. Z

zagnutts

28 października 2007 r.
  • 28 października 2007 r.
Problemy z łamaniem więzienia

udało mi się odwiedzić http://www.slovix.com/touchfree/jb/ w safari. Wydawało się, że wszystko działa dobrze. Przeglądarka została zamknięta, a iPhone ponownie uruchomiony. Ale po restarcie nic się nie zmieniło. Jakieś sugestie? Właśnie dostałem telefon, a nawet zrobiłem przywrócenie. P

Planeta Istota

Oryginalny plakat
11 października 2007 r.
  • 28 października 2007 r.
zagnutts powiedział: udało mi się odwiedzić http://www.slovix.com/touchfree/jb/ w safari. Wydawało się, że wszystko działa dobrze. Przeglądarka została zamknięta, a iPhone ponownie uruchomiony. Ale po restarcie nic się nie zmieniło. Jakieś sugestie? Właśnie dostałem telefon, a nawet zrobiłem przywrócenie.

Używasz iPhone'a, prawda? Czy jesteś aktywowany?

Spróbuj także ponownie uruchomić urządzenie. Nie zaszkodzi też, jeśli spróbujesz ponownie odwiedzić ten adres URL. Jeśli te działania nie zadziałają, wróć tutaj i powiedz mi, bo to naprawdę dziwne. C

Corius

28 października 2007 r.
  • 28 października 2007 r.
Przerwałem proces ponownego uruchamiania po awarii safari :S

Mogę przejść do trybu przywracania, a komputer rozpoznaje i próbuje „przywrócić i zaktualizować”, ale iTunes wyświetla komunikat „Nie można przywrócić iPoda. Nie ma wystarczającej ilości dostępnej pamięci”.

Trochę się tu zgubiłem. J

dżigimu

28 października 2007 r.
  • 28 października 2007 r.
To było łatwe!

Tak, działało dobrze bez problemu!! Dzięki dla odpowiedzialnego Geeka D

dxerboy

28 października 2007 r.
  • 28 października 2007 r.
FYI tam: trzeci raz był dla mnie urokiem. Bardzo, bardzo słodki hack. Pozdrawiam! Z

zagnutts

28 października 2007 r.
  • 28 października 2007 r.
planetbeing powiedział: używasz iPhone'a, prawda? Czy jesteś aktywowany?

Spróbuj także ponownie uruchomić urządzenie. Nie zaszkodzi też, jeśli spróbujesz ponownie odwiedzić ten adres URL. Jeśli te działania nie zadziałają, wróć tutaj i powiedz mi, bo to naprawdę dziwne.

Używam iPhone'a, ale nie jestem aktywowany. Próbowałem go ponownie uruchomić, ale nadal nic. S

Shnoops

28 października 2007 r.
  • 28 października 2007 r.
szybkie pytanie

Teraz powiedzmy, że używam tego expoil, aby uzyskać aplikację instalatora i takie tam. teraz wen apple wydaje najnowsze oprogramowanie, czy będę mógł wykonać przywracanie, a następnie uaktualnić?

Odciek

do
13 stycznia 2005 r.
Między kotami, psami i włóczęgą.
  • 28 października 2007 r.
planetbeing powiedział: Chociaż nie jest niewyobrażalne, że ktoś może w końcu pomyśleć, że posiadanie botnetu iPhone/iPod byłoby zabawne.

Myślałem bardziej jak uszkodzenie pasma podstawowego lub zamieszanie nvram (tryb pojedynczego użytkownika) - parametry, których przywracanie *nie* naprawi. Ale tak, wszelkie złośliwe zamiary.

W każdym razie przepraszam, że prawdopodobnie źle odczytałem twój komentarz, który pierwotnie zacytowałem. Po prostu uważam, że interesujące jest to, że w tym przypadku – co jest samą definicją „zdalnego wykonywania kodu” – hacki oparte na tej luce są chwalone z wielkim aplauzem. Zastanawiam się tylko nad tym, co by się stało, gdyby była to usterka systemu Mac OS X, która została ujawniona opinii publicznej jako poważny problem z libtiff przez eksperta ds. bezpieczeństwa.

Planetbeing powiedział: nie jestem do końca pewien, do czego zmierzasz w swoim drugim akapicie. Czy mówisz, że ludzie chcący aplikacje innych firm nie są „piękni”? Kim jesteś? Steve Jobs?

... Twierdzenie, że to jest złe, jest jak argumentowanie o bezpieczeństwie poprzez ukrywanie.

Nie, (perspektywa) aplikacji innych firm jest powodem, dla którego kupiłem iPhone'a 29 czerwca.

W każdym razie mówiłem, że głębokie pragnienie ludzi na łatwą w użyciu metodę jailbreak sprawia, że ​​inżynieria społeczna jest jeszcze łatwiejsza niż jest. Perspektywy urządzenia, które ma i opiera się w dużej mierze na kamerze, mikrofonie i klawiaturze, to kopalnia złota danych. nie mówiłem tego ma lub zrobiłbym się wydarzy, ale co więcej, to mógł (co jest oczywistością… oczywiście. ) I nie sugerowałem ci stworzenia złośliwego oprogramowania, ale dałem ogólną ostrożność, by po prostu ślepo podążać za proklamacjami ludzi na temat ich sposobu na jailbreak iPhone'a. To wszystko.

Nie chciałem przejąć twojego wątku, ale sam nie byłem do końca pewien, co miałeś na myśli w swoim oryginalnym komentarzu, więc właśnie dlatego odpowiedziałem w pierwszej kolejności. Zgadzam się, że ta metoda wydaje się być najłatwiejszą implementacją, jaką widziałem, i jeszcze raz pochwalam wasze wysiłki. P

Planeta Istota

Oryginalny plakat
11 października 2007 r.
  • 29 października 2007 r.
Lixivial powiedział: Nie chciałem przejąć twojego wątku, ale sam nie byłem do końca pewien, co miałeś na myśli przez ten komentarz. Zgadzam się, że ta metoda wydaje się najłatwiejszą implementacją, jaką widziałem, i powtórzę moje uznanie dla twoich wysiłków.

O nie, w porządku. Chciałem po prostu przez jakiś czas przedstawić te punkty i musiałem to wyrzucić, haha. Przepraszamy, że byłeś na tym końcu! D

droogie69

29 października 2007 r.
  • 29 października 2007 r.
hej dzięki ta praca świetnie dla mnie
Udało mi się to zhakować, ale jak mogę edytować / dodać mój kalendarz?
i jeszcze jedno, jak mogę dostać aplikację do notatek C

Corius

28 października 2007 r.
  • 29 października 2007 r.
W końcu udało mi się przywrócić iPoda, spróbuję później ponownie włamać się do systemu.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
Następny

Idź do strony

Udać sięNastępny Ostatni
Status
Nie otwieram na dalsze odpowiedzi.