filbert42
Współpracownik
Oryginalny plakat- 20 lipca 2014 r.
- Worcestershire, Wielka Brytania
- 6 lis 2019
Próbuję skonfigurować używanego iPhone'a 6 dla mojej żony. Zrobiłem kompletny reset i kontynuowałem proces instalacji, podczas którego chce zaktualizować do ios 13.2. Wstrzymywałem się od przejścia na ios 13 na moim iPhonie / iPadzie ze względu na wszystkie zgłoszone problemy.
Wydaje się, że nie ma sposobu na ominięcie aktualizacji. Jedyne opcje to aktualizacja lub rozpoczęcie od nowa (co prawdopodobnie spowoduje powrót do tego samego miejsca).
Jakieś pomysły ktoś?
BugeyeSTI
- 19 sierpnia 2017 r.
- Arizona
- 6 lis 2019
filbert42
Współpracownik
Oryginalny plakat- 20 lipca 2014 r.
- Worcestershire, Wielka Brytania
- 6 lis 2019
BugeyeSTI powiedział: iPhone 6 nie był w stanie pobrać iOS13... iOS 12.4.3 to najnowsza wersja, z której może korzystać. iPhone 6S to najstarszy telefon obsługiwany przez iOS13Myślę, że to prawdopodobnie 6S, ponieważ zdecydowanie jestem zmuszony zaktualizować do 13.2
C DM
macrumors Sandy Bridge
- 17 paź 2011
- 7 lis 2019
filbert42 powiedział: Cześć ludzie,Czy wykonałeś reset przez iTunes lub korzystając z opcji resetowania i usuwania danych na samym urządzeniu?
Próbuję skonfigurować używanego iPhone'a 6 dla mojej żony. Zrobiłem kompletny reset i kontynuowałem proces instalacji, podczas którego chce zaktualizować do ios 13.2. Wstrzymywałem się od przejścia na ios 13 na moim iPhonie / iPadzie ze względu na wszystkie zgłoszone problemy.
Wydaje się, że nie ma sposobu na ominięcie aktualizacji. Jedyne opcje to aktualizacja lub rozpoczęcie od nowa (co prawdopodobnie spowoduje powrót do tego samego miejsca).
Jakieś pomysły ktoś?
filbert42
Współpracownik
Oryginalny plakat- 20 lipca 2014 r.
- Worcestershire, Wielka Brytania
- 7 lis 2019
C DM powiedział: Czy wykonałeś reset przez iTunes, czy skorzystałeś z opcji resetowania i usuwania danych na samym urządzeniu?
Tylko sam telefon, moja żona nie używa iTunes.
Właśnie odbyłem „czat” ze wsparciem Apple i mówią, że nie można uniknąć aktualizacji. Porażka C
C DM
macrumors Sandy Bridge
- 17 paź 2011
- 8 lis 2019
filbert42 powiedział: Tylko sam telefon, moja żona nie używa iTunes.To dość dziwne. Rozumiem, że resetowanie i wymazywanie telefonu nie robi nic poza tym, na przykład sprawdzanie i instalowanie aktualizacji.
Właśnie odbyłem „czat” ze wsparciem Apple i mówią, że nie można uniknąć aktualizacji. Porażka
filbert42
Współpracownik
Oryginalny plakat- 20 lipca 2014 r.
- Worcestershire, Wielka Brytania
- 8 lis 2019
zdobywca
- 31 grudnia 2013 r.
- 8 lis 2019
C DM powiedział: To raczej dziwne. Rozumiem, że resetowanie i wymazywanie telefonu nie robi nic poza tym, na przykład sprawdzanie i instalowanie aktualizacji.
Pełne wymazanie powoduje wyczyszczenie tokena aktywacyjnego. Apple podpisuje tokeny tylko dla wybranych wersji iOS, więc jeśli zainstalowana wersja nie jest podpisana, telefon musi zostać zaktualizowany. Ostatnio edytowane: 8.11.2019
C DM
macrumors Sandy Bridge
- 17 paź 2011
- 8 lis 2019
konqerror powiedział: Pełne wymazywanie wymazuje token aktywacyjny. Apple podpisuje tokeny tylko dla wybranych wersji iOS, więc jeśli bieżąca wersja nie jest podpisana, telefon musi zostać zaktualizowany.Sprawdzenie, czy wersja iOS jest podpisana, ma miejsce, gdy jest ona instalowana, a nie na już zainstalowanej wersji na urządzeniu. DO
zdobywca
- 31 grudnia 2013 r.
- 8 lis 2019
C DM powiedział: Sprawdzenie, czy wersja iOS jest podpisana, ma miejsce, gdy jest instalowana, a nie na już zainstalowanej wersji na urządzeniu.
Mylisz się, podtrzymuję mój komentarz. Sprawdzanie prawidłowo podpisanego tokenu następuje przy każdym rozruchu. Fabryczne czyszczenie wymazało token, więc telefon pozostaje w trybie zablokowanym do momentu uzyskania prawidłowo podpisanego tokena. C
C DM
macrumors Sandy Bridge
- 17 paź 2011
- 8 lis 2019
konqerror powiedział: Mylisz się, podtrzymuję mój komentarz. Sprawdzanie prawidłowo podpisanego tokenu następuje przy każdym rozruchu. Fabryczne czyszczenie wymazało token, więc telefon pozostaje w trybie zablokowanym do momentu uzyskania prawidłowo podpisanego tokena.Tryb zablokowany? Czy jest jakaś dokumentacja, która mówi o tym wszystkim? DO
zdobywca
- 31 grudnia 2013 r.
- 8 lis 2019
C DM powiedział: Tryb zablokowany? Czy jest jakaś dokumentacja, która mówi o tym wszystkim?
Strona 7: https://www.apple.com/business/docs/site/iOS_Security_Guide.pdf
Starsze informacje:
Aktywacja - iPhone Wiki
www.theiphonewiki.com CC DM
macrumors Sandy Bridge
- 17 paź 2011
- 8 lis 2019
konqerror powiedział: Strona 7: https://www.apple.com/business/docs/site/iOS_Security_Guide.pdfJaka część dotyczy korzystania z resetowania ustawień i kasowania danych na samym urządzeniu, co skutkuje koniecznością uaktualnienia iOS? DO
Starsze informacje:Aktywacja - iPhone Wiki
www.theiphonewiki.com
zdobywca
- 31 grudnia 2013 r.
- 8 lis 2019
C DM powiedział: Jaka część dotyczy resetowania ustawień i usuwania danych na samym urządzeniu, co skutkuje koniecznością uaktualnienia iOS?
Jak powiedziałem, token jest czyszczony, gdy robisz kasowanie. To dane użytkownika. Potrzebujesz wtedy nowego tokena, a Apple wydaje tylko tokeny dla aktualnych wersji iOS. Proste.
To są wiadomości na pierwszej stronie tej witryny, gdy Apple zmienia podpisywane przez siebie wersje.
Apple przestaje podpisywać iOS 13.1.2 i iOS 13.1.3 po wydaniu iOS 13.2
Po premierze iOS 13.2 28 października firma Apple przestała dziś podpisywać iOS 13.1.3, co oznacza, że przejście na tę wersję iOS nie jest już... www.macrumors.comTak działa blokada aktywacji. Apple nie będzie wydawać tokenów do aktywacji zablokowanych telefonów bez odpowiedniego loginu Apple ID. System uniemożliwia komuś korzystanie z telefonu nawet po przywróceniu ustawień fabrycznych.
To także powód, dla którego Apple prosi o wyczyszczenie telefonu po odblokowaniu karty SIM, aby wymusić odświeżenie tokena, ponieważ zawiera on również dane blokady karty SIM. Ostatnio edytowane: 8.11.2019 C
C DM
macrumors Sandy Bridge
- 17 paź 2011
- 8 lis 2019
konqerror powiedział: Tak jak powiedziałem, token jest czyszczony, gdy wykonujesz kasowanie. To dane użytkownika. Potrzebujesz wtedy nowego tokena, a Apple wydaje tylko tokeny dla aktualnych wersji iOS. Proste.To z pewnością wiadomość na pierwszej stronie o tym, że wersje iOS nie są już podpisywane, ale dotyczy to głównie tego, że ktoś może je zainstalować, jeśli chce, a nie po prostu resetować ustawienia i usuwać dane na urządzeniu. DO
To są wiadomości na pierwszej stronie tej witryny, gdy Apple zmienia podpisywane przez siebie wersje.
Apple przestaje podpisywać iOS 13.1.2 i iOS 13.1.3 po wydaniu iOS 13.2
Po premierze iOS 13.2 28 października firma Apple przestała dziś podpisywać iOS 13.1.3, co oznacza, że przejście na tę wersję iOS nie jest już... www.macrumors.com
Tak działa blokada aktywacji. Apple nie będzie wydawać tokenów do aktywacji zablokowanych telefonów bez odpowiedniego loginu Apple ID. System uniemożliwia komuś korzystanie z telefonu nawet po przywróceniu ustawień fabrycznych.
To także powód, dla którego Apple prosi o wyczyszczenie telefonu po odblokowaniu karty SIM, aby wymusić odświeżenie tokena, ponieważ zawiera on również dane blokady karty SIM.
zdobywca
- 31 grudnia 2013 r.
- 8 lis 2019
C DM powiedział: To z pewnością wiadomość na pierwszej stronie o tym, że wersje iOS nie są już podpisywane, ale dotyczy to głównie tego, że ktoś może je zainstalować, jeśli chce, a nie po prostu resetować ustawienia i usuwać dane na urządzeniu.
Mówiłem ci, jak to działa, OP pokazał, co się dzieje, i nie uwierzysz żadnemu z nas, więc skończyłem.
filbert42
Współpracownik
Oryginalny plakat- 20 lipca 2014 r.
- Worcestershire, Wielka Brytania
- 8 lis 2019
konqerror powiedział: Pełne wymazywanie wymazuje token aktywacyjny. Apple podpisuje tokeny tylko dla wybranych wersji iOS, więc jeśli aktualna wersja nie jest podpisana, telefon musi zostać zaktualizowany
Dzięki, to wyjaśnia. Coś, na co należy uważać w przyszłości.
młodzieńcy
- 31 sierpnia 2011
- dziesięć-zero-jedenaście-zero-zero przez zero-dwa
- 9 lis 2019
konqerror powiedział: To również powód, dla którego Apple prosi o wyczyszczenie telefonu po odblokowaniu karty SIM, aby wymusić odświeżenie tokena, ponieważ zawiera on również dane blokady karty SIM.Znam instrukcje, które operatorzy wysyłają do Ciebie po przesłaniu stanu odblokowania, aby to zrobić. Jednak nie jest to konieczne od 2011 roku.
Mam dwa w pełni odblokowane iPhone'y (6s i 6s), które aktualnie pracują na iOS 9.0.2. Zostały odblokowane pod koniec grudnia 2015 roku i wystarczyło włożyć inną kartę SIM. Zignorowałem instrukcje przywracania, ponieważ oba telefony są po jailbreaku.
Zgaduję więc, że jakiekolwiek dane blokady SIM są tam zawarte, nie są wystarczające, aby wymusić przywrócenie w celu odblokowania. Jestem świadomy ogólników procesu odblokowywania, więc jestem po prostu ciekawy – dlaczego Apple sugeruje przywracanie, jeśli przywracanie nie jest konieczne (lub można go uniknąć), nawet jeśli „token” przechowuje dane blokady karty SIM?
Przypadkowo chciałbym poznać Twoją opinię na temat Semirestore, rootFS, iLEXRAT i innych narzędzi jailbreak, które umożliwiają przywracanie bez aktualizacji. Oczywiście ten token można pokonać lub obejść.
Popularne Wiadomości