Inne

Zdjęcia zrobione iPhonem 1 (oryginalny iPhone, 2g, la la la)

SPNarwal

Oryginalny plakat
22 kwietnia 2009
Illinois
  • 4 kwi 2012
Pierwszy iPhone. (3g i więcej niedozwolone.)

Jeśli masz Flickr, dołącz do mojej grupy iPhone 1 i dodaj do puli.

http://www.flickr.com/groups/1807589@N22/


6170016377_cebbe5fb0d_b.jpg

wyścigi hobbystów

27 sierpnia 2010


  • 4 kwi 2012
SPNarwhal powiedział: pierwszy iPhone. (3g i więcej niedozwolone.)

Jeśli masz Flickr, dołącz do mojej grupy iPhone 1 i dodaj do puli.

http://www.flickr.com/groups/1807589@N22/


Obraz

Kliknij aby rozszerzyć...



1o7uc9.jpg

SPNarwal

Oryginalny plakat
22 kwietnia 2009
Illinois
  • 4 kwi 2012
wyścigowiec hobby powiedział:

Obraz Kliknij aby rozszerzyć...

Wow, hej! DO

AdrianK

19 lut 2011
  • 4 kwi 2012
Dobry pomysł.

IMG_0060.jpg

Roessnakhan

16 września 2007 r.
ABQ
  • 4 kwi 2012
Mam tylko kilka, które wciąż pływają. Oto niektóre z Chatsworth House, kiedy byłem w Wielkiej Brytanii.

Załączniki

  • Wyświetl element multimedialny ' href='tmp/attachments/img_0006_2-jpg.334190/' > IMG_0006_2.jpg'file-meta'> 1 MB · Wyświetleń: 696
  • Wyświetl element multimedialny ' href='tmp/attachments/img_0041_2-jpg.334191/' > IMG_0041_2.jpg'file-meta '> 1001 KB · Wyświetleń: 422

aawil

18 maja 2008
  • 17 kwi 2012
Zrobiłem to z oryginalną aplikacją na iPhone'a i Pano.

Załączniki

  • Wyświetl element multimedialny ' href='tmp/attachments/img_0265-jpg.336255/' > IMG_0265.jpg'file-meta '> 513.1 KB · Wyświetleń: 583
D

Zniszcz wszystko

28 lut 2012
Stany Zjednoczone
  • 17 kwi 2012
Jaki aparat jest w iPhonie 1? Te ujęcia wyglądają wspaniale!! 9

9367942

Anulowany
16 maja 2010
  • 18 kwi 2012
Destroysall powiedział: Jaki aparat jest w iPhonie 1? Te ujęcia wyglądają wspaniale!! Kliknij aby rozszerzyć...

IPhone 1 miał mały aparat o rozdzielczości 2 megapikseli bez regulacji ostrości, a właściwie w momencie, gdy pojawił się oryginalny iPhone, aparat był jednym z czynników, które były najbardziej krytykowane, ponieważ były już dostępne inne telefony z lepszą jakością aparatu. w sklepie.

Ale jak się później okazało, iPhone był pod wieloma względami rewolucyjny, ponieważ aparat iPhone'a zapoczątkował zupełnie nowy trend w fotografii, stając się przez lata ikoną i pokazując, że robienie świetnych zdjęć nie jest kwestią samego aparatu, ale oko fotografa i gotowość aparatu na wyciągnięcie ręki, aby uchwycić chwilę. Właśnie dlatego oryginalny aparat iPhone'a promował rozwój nowego trendu zwanego „iPhoneography”, który umożliwia tworzenie wspaniałych zdjęć za pomocą czegoś tak powszechnego jak telefon, który nosi się w kieszeni. Jest to również powód, dla którego aparat iPhone'a poprawił się na przestrzeni lat i osiągnął teraz niesamowitą profesjonalną jakość dzięki modelowi 4S.

Ale tak czy inaczej, aparat iPhone'a 1 jest obecnie uważany za ważną rzecz, ponieważ jako pierwszy zapoczątkował ten trend, zachowując jednocześnie rodzaj „retro”. i myślę, że właśnie dlatego dzisiaj lubimy kolekcjonować i oglądać zdjęcia zrobione 5-letnim telefonem. Ostatnia edycja: 18.04.2012 h

hafr

21 września 2011 r.
  • 18 kwi 2012
Gibsonsoup powiedział: iPhone 1 miał mały aparat o rozdzielczości 2 megapikseli bez regulacji ostrości, a właściwie w momencie, gdy wyszedł pierwszy iPhone, aparat był jednym z czynników, które były najbardziej krytykowane, ponieważ były inne telefony z lepszym aparatem jakość już dostępna na rynku.

Ale jak się później okazało, iPhone był pod wieloma względami rewolucyjny, ponieważ aparat iPhone'a zapoczątkował zupełnie nowy trend w fotografii, stając się przez lata ikoną i pokazując, że robienie świetnych zdjęć nie jest kwestią samego aparatu, ale oko fotografa i gotowość aparatu na wyciągnięcie ręki, aby uchwycić chwilę. Właśnie dlatego oryginalny aparat iPhone'a promował rozwój nowego trendu zwanego „iPhoneography”, który umożliwia tworzenie wspaniałych zdjęć za pomocą czegoś tak powszechnego jak telefon, który nosi się w kieszeni. Jest to również powód, dla którego aparat iPhone'a poprawił się na przestrzeni lat i osiągnął teraz niesamowitą profesjonalną jakość dzięki modelowi 4S.

Ale tak czy inaczej, aparat iPhone'a 1 jest dziś uważany za ważną rzecz, ponieważ jako pierwszy zapoczątkował ten trend, zachowując przy tym coś w stylu „retro”. i myślę, że właśnie dlatego dzisiaj lubimy kolekcjonować i oglądać zdjęcia zrobione 5-letnim telefonem. Kliknij aby rozszerzyć...

Zawsze myślałem, że to bardziej ze względu na to, jak łatwo było zrobić zdjęcie i przesłać je do Flickr, Facebooka i tak dalej, niż mieć „aparat na wyciągnięcie ręki”, dzięki czemu fotografia iPhone'a jest tak duża. Nie zrobiłem więcej zdjęć moim oryginalnym iPhone'em niż zrobiłem z Nokią, którą miałem wcześniej, ale na pewno jak **** podobało mi się oglądanie ich i przesyłanie ich iPhone'em. 9

9367942

Anulowany
16 maja 2010
  • 18 kwi 2012
Hafr powiedział: Zawsze uważałem, że bardziej było to spowodowane tym, jak łatwo było zrobić zdjęcie i przesłać je do Flickr, Facebooka i tak dalej, niż mieć „aparat na wyciągnięcie ręki”, dzięki któremu fotografia iPhone'a była tak wielka. Nie zrobiłem więcej zdjęć moim oryginalnym iPhone'em niż zrobiłem z Nokią, którą miałem wcześniej, ale na pewno jak **** podobało mi się oglądanie ich i przesyłanie ich iPhone'em. Kliknij aby rozszerzyć...

jestem pewien, że możliwość udostępniania przyczyniła się do zwiększenia fotografii iPhone'a, ale mówiłem więcej z punktu widzenia fotografa, a dla mnie posiadałem wiele innych telefonów przed iPhonem, ale nigdy nie rozważałem ich używania jako kreatywne narzędzie, podczas gdy iPhone dał mi taką możliwość. Zrobiłem nim kilka naprawdę interesujących ujęć, których nigdy nie byłbym możliwy przed posiadaniem iPhone'a. Ale znowu, oczywiście mówię z fotograficznego i artystycznego punktu widzenia. każdy telefon nadaje się do zrobienia zdjęcia swojemu pijanemu kumplowi na imprezie i umieszczenia go na facebooku

SPNarwal

Oryginalny plakat
22 kwietnia 2009
Illinois
  • 18 kwi 2012
Naprawdę podoba mi się jakość iPhone'a 1. Jest dość okropna, ale nadaje mu pewien wygląd, który moim zdaniem jest naprawdę fajny. To prawie jak używanie starego aparatu cyfrowego, zanim naprawdę zaczęli rozwijać technologię, a teraz są super ostre. W pewnym sensie prawie jak film, kiedy nie wychodzi idealnie. Nadaje mu bardziej realistyczny sens, a nie tylko zdjęcie i formę sztuki. Sposób, w jaki wszystko zaciera, po prostu bardzo mi się podoba. Nie wiem dlaczego, realistycznie super wysokiej jakości zdjęcie jest piękne i atrakcyjne dla oka, ale niska jakość sprawia, że ​​wygląda raczej na obraz niż na fotografię.

Nie próbuję jednak usprawiedliwiać tego, że iPhone 1 ma okropny aparat i wątpię, że to właśnie próbował zrobić Apple. Powinni byli wypuścić lepszy aparat, gdyby mogli, mówią, że lubią wypuszczać tylko to, co najlepsze i używać rzeczy z najwyższej półki, ale aparat konkurencji był lepszej jakości, najprawdopodobniej miał ostrość, a prawdopodobnie miał nawet lampę błyskową. Ale cieszę się, że to było straszne. To znowu pochodzi od kogoś, kto uważa, że ​​grafika NES wygląda lepiej niż Xbox360.

Dlatego pozwalam tylko na iPhone'a 1s, iPhone 3 i nowsze są zbyt wysokiej jakości, równie dobrze mogę po prostu dodać je do wątku fotograficznego, który zrobiłem wcześniej. h

hafr

21 września 2011 r.
  • 18 kwi 2012
Gibsonsoup powiedział: jestem pewien, że możliwość udostępniania przyczyniła się do zwiększenia fotografii iPhone'a, ale mówiłem więcej z punktu widzenia fotografa, a dla mnie posiadałem wiele innych telefonów przed iPhonem, ale nigdy nie brałem pod uwagę używanie ich jako kreatywnego narzędzia, podczas gdy iPhone dał mi taką możliwość. Zrobiłem nim kilka naprawdę interesujących ujęć, których nigdy nie byłbym możliwy przed posiadaniem iPhone'a. Ale znowu, oczywiście mówię z fotograficznego i artystycznego punktu widzenia. każdy telefon nadaje się do zrobienia zdjęcia swojemu pijanemu kumplowi na imprezie i umieszczenia go na facebooku Kliknij aby rozszerzyć...

W jaki sposób iPhone był lepiej dopasowany niż jakikolwiek inny telefon komórkowy z aparatem z fotograficznego i artystycznego punktu widzenia?

Oto, co powiedziałeś: „pokazanie, że aby zrobić świetne zdjęcia, nie jest to kwestia samego aparatu, ale oka fotografa i posiadania aparatu w zasięgu ręki, aby uchwycić moment”.

Nie chodzi więc o jakość aparatu. Inne telefony z aparatem miały natychmiastowy dostęp do aparatu, podczas gdy iPhone musiał zostać odblokowany, a następnie znaleźć i otworzyć aplikację aparatu, więc iPhone nie jest bardziej „na wyciągnięcie ręki” niż inne telefony, ale wręcz przeciwnie. To sprawia, że ​​​​osoba robiąca zdjęcia jest jedynym czynnikiem, a to wcale nie ma nic wspólnego z iPhonem. Więc widzisz, dlaczego jestem ciekawa. Zapomniałeś czegoś, czy brakuje mi czegoś oczywistego? 9

9367942

Anulowany
16 maja 2010
  • 18 kwi 2012
Hafr powiedział: W jaki sposób iPhone był lepiej dopasowany niż jakikolwiek inny telefon komórkowy z aparatem z fotograficznego i artystycznego punktu widzenia?

Oto, co powiedziałeś: „pokazanie, że aby zrobić świetne zdjęcia, nie jest to kwestia samego aparatu, ale oka fotografa i posiadania aparatu w zasięgu ręki, aby uchwycić moment”.

Nie chodzi więc o jakość aparatu. Inne telefony z aparatem miały natychmiastowy dostęp do aparatu, podczas gdy iPhone musiał zostać odblokowany, a następnie znaleźć i otworzyć aplikację aparatu, więc iPhone nie jest bardziej „na wyciągnięcie ręki” niż inne telefony, ale wręcz przeciwnie. To sprawia, że ​​​​osoba robiąca zdjęcia jest jedynym czynnikiem, a to wcale nie ma nic wspólnego z iPhonem. Więc widzisz, dlaczego jestem ciekawa. Zapomniałeś czegoś, czy brakuje mi czegoś oczywistego? Kliknij aby rozszerzyć...

Nie, masz całkowitą rację.
Nigdy nie chodzi o aparat. Wspaniałe zdjęcie zawsze pochodzi od świetnego fotografa, bez względu na to, jakim aparatem robisz zdjęcia.

Myślę, że wartością dodaną, jaką wniósł iPhone był właśnie interfejs i fakt, że będąc w zasadzie prostym i zgrabnym ekranem trzymanym w dłoniach, iPhone podkreśla sam obraz i ogranicza proces tworzenia obrazu tylko do Ciebie i zdjęcie. (i iPhone 1 zrobił to szczególnie dobrze, bo cały proces polegał na naciśnięciu przycisku, bez ustawiania ostrości, bez ustawień, bez rozpraszania uwagi interfejsu) to tylko ty i zdjęcie, które chcesz zrobić. komponujesz i kręcisz. Myślę, że to jest powód, dla którego iPhone lepiej sprawdza się niż jakikolwiek inny telefon z aparatem z fotograficznego i artystycznego punktu widzenia.
I dlatego też ma tak duże znaczenie w ikoniczny sposób. To zupełnie jak polaroid... pewnie tam, gdzie inne aparaty, na pewno każdy aparat może zrobić świetne zdjęcie, ale chodzi tylko o to, jak się czuje.

dlatego tak wiele w trendach iPhoneografii i dlatego lubimy oglądać zdjęcia zrobione starym iPhone'em. chodzi o to, co czują. i myślę, że SPNarwhal, który rozpoczął ten wątek, dobrze opisał to uczucie w swoim poprzednim komentarzu. D

Zniszcz wszystko

28 lut 2012
Stany Zjednoczone
  • 19 kwi 2012
Gibsonsoup powiedział: Nie, masz całkowitą rację.
Nigdy nie chodzi o aparat. Wspaniałe zdjęcie zawsze pochodzi od świetnego fotografa, bez względu na to, jakim aparatem robisz zdjęcia.

Myślę, że wartością dodaną, jaką wniósł iPhone był właśnie interfejs i fakt, że będąc w zasadzie prostym i zgrabnym ekranem trzymanym w dłoniach, iPhone podkreśla sam obraz i ogranicza proces tworzenia obrazu tylko do Ciebie i zdjęcie. (i iPhone 1 zrobił to szczególnie dobrze, bo cały proces polegał na naciśnięciu przycisku, bez ustawiania ostrości, bez ustawień, bez rozpraszania uwagi interfejsu) to tylko ty i zdjęcie, które chcesz zrobić. komponujesz i kręcisz. Myślę, że to jest powód, dla którego iPhone lepiej sprawdza się niż jakikolwiek inny telefon z aparatem z fotograficznego i artystycznego punktu widzenia.
I dlatego też ma tak duże znaczenie w ikoniczny sposób. To zupełnie jak polaroid... pewnie tam, gdzie inne aparaty, na pewno każdy aparat może zrobić świetne zdjęcie, ale chodzi tylko o to, jak się czuje.

dlatego tak wiele w trendach iPhoneografii i dlatego lubimy oglądać zdjęcia zrobione starym iPhone'em. chodzi o to, co czują. i myślę, że SPNarwhal, który rozpoczął ten wątek, dobrze opisał to uczucie w swoim poprzednim komentarzu. Kliknij aby rozszerzyć...

Dobrze wyłożone. W pełni się zgadzam. Mam starego Samsunga BEHOLD od T-Mobile, którego obecnie używam (jeszcze nie przeskoczyłem na smartfona), ale interesuję się fotografią i filmowaniem. Mój telefon ma 5 MP AutoFocus Camera i może zdziałać cuda, jeśli wiesz jak (po prostu sprawdź mój Flickr). Zrobiłem nim złe zdjęcia, ale to może być tylko moja wina. Bardzo interesuje mnie iPhone (dowolny model), ale podoba mi się zarówno wygląd 4S, jak i oryginalny iPhone. Nie miałem pojęcia, że ​​oryginalny iPhone mógł robić niesamowite zdjęcia. Dzięki za informację, chłopaki! Ostatnia edycja: 19.04.2012