dzielić
Oryginalny plakat- 28 lut 2008
- 10 gru 2019
Automatyczne Jabłko
Zawieszony
- 28 lis 2018
- Massachusetts
- 10 gru 2019
Verdee powiedział: Mam dziwny problem z moim iPadem, kiedy jest podłączony i ładuje się, ekran jest znacznie mniej responsywny. niezależnie od tego, czy klika łącze, czy pisze na klawiaturze, często wymaga to wielokrotnych naciśnięć. Pisanie jest trudne, ponieważ ominie litery, które muszę cofnąć i poprawić. Jeśli go odłączę, zablokuję ekran, a następnie odblokuję, wszystko jest w porządku. Kiedy po raz pierwszy uaktualniłem do ios13, wydawało się, że poprawiło się, ale stopniowo powróciło z kolejnymi aktualizacjami. Z dużą ulgą zmieniłem kable do ładowania i wydaje się, że dzieje się to na każdej ładowarce. Jakieś pomysły na to, co się dzieje i inne pomysły na naprawę niż przyjęcie tego?Na której wersji iPadOS 13 jest Twój iPad Air 3? V
dzielić
Oryginalny plakat- 28 lut 2008
- 10 gru 2019
dzielić
Oryginalny plakat- 28 lut 2008
- 10 gru 2019
808 bębny
- 28 grudnia 2017
- 10 gru 2019
Verdee powiedział: Mam dziwny problem z moim iPadem, kiedy jest podłączony i ładuje się, ekran jest znacznie mniej responsywny. niezależnie od tego, czy klika łącze, czy pisze na klawiaturze, często wymaga to wielokrotnych naciśnięć. Pisanie jest trudne, ponieważ ominie litery, które muszę cofnąć i poprawić. Jeśli go odłączę, zablokuję ekran, a następnie odblokuję, wszystko jest w porządku. Kiedy po raz pierwszy uaktualniłem do ios13, wydawało się, że poprawiło się, ale stopniowo powróciło z kolejnymi aktualizacjami. Z dużą ulgą zmieniłem kable do ładowania i wydaje się, że dzieje się to na każdej ładowarce. Jakieś pomysły na to, co się dzieje i inne pomysły na naprawę niż przyjęcie tego?Zła ładowarka lub zła instalacja elektryczna V
dzielić
Oryginalny plakat- 28 lut 2008
- 10 gru 2019
808 bębny powiedział: Zła ładowarka lub zła instalacja elektryczna
dzieje się na dowolnej ładowarce lub lokalizacji ładowania
Freakonomika101
- 6 lis 2014
- 11 grudnia 2019 r.
SmokX
- 23 kwi 2013
- 11 grudnia 2019 r.
Zwykle dzieje się to po 3-12 miesiącach użytkowania.
Jeśli tak jest, proszę uważaj. Zdarza się to wszystkim nowoczesnym iPadom, a Apple odmawia wymiany, jeśli jesteś poza gwarancją. Jeśli nadal jesteś w okresie gwarancji, gorąco polecam wymianę iPada na Apple ORAZ przeprowadzenie szeroko zakrojonych testów nowego iPada, który właśnie otrzymałeś. Ludzie tutaj zgłaszali problemy z wymianami 2., 3. i tak dalej. Niestety to współczesne Apple.
Automatyczne Jabłko
Zawieszony
- 28 lis 2018
- Massachusetts
- 11 grudnia 2019 r.
808 bębny
- 28 grudnia 2017
- 11 grudnia 2019 r.
Verdee powiedział: dzieje się na dowolnej ładowarce lub lokalizacji ładowania
Spróbuj zmienić kabel lub naładować za pomocą powerbanku i sprawdź, czy problem nadal występuje.
ulfertg
- 18 stycznia 2016
- 14 gru 2019
DragonX powiedział: Prawdopodobnie masz do czynienia z awarią sprzętową ekranu dotykowego iPada. To dość dobrze znana choroba dotykająca wszystkie współczesne iPady. Zwykle zaczyna się od nieodpowiadającego ekranu podczas ładowania, a następnie kontynuuje, gdy ekran przestaje reagować przez chwilę, bez względu na to, czy go ładujesz, czy nie (sprawdź „nie odpowiada ekran iPada” w Internecie).
Zwykle dzieje się to po 3-12 miesiącach użytkowania.
Dokładnie to stało się z moimi ostatnimi trzema iPadami.
W każdym przypadku musiałem iść kilka razy do paska geniuszu (musiałem najpierw przywrócić oprogramowanie, potem musiałem je ponownie pokazać, potem musiałem sprowadzić zamiennik tydzień później).
Nigdy nie przyznali, że jest to bardzo częsty błąd, nawet gdy inna klientka miała ten sam problem ze swoim iPadem, siedząc ze mną przy tym samym stole w genialnym barze.
Jeśli masz ten problem, pomocne może być nagranie go na wideo i pokazanie go na pasku geniuszu. Nie zapomnij o przywróceniu systemu iOS przed wyjazdem, w przeciwnym razie mogą cię odwrócić za pierwszym razem i musisz pojawić się po raz drugi.
Bardzo frustrujące.
Puonti
- 14 kwi 2011
- 15 gru 2019
Verdee powiedział: Jakieś pomysły na to, co się dzieje i inne pomysły na naprawę niż przyjęcie tego?
Połóż iPada na stole podczas ładowania. Dotknij metalowej ramki jednym palcem drugiej ręki, a jednocześnie obsługuj ekran jednym palcem dominującej ręki.
Czy ekran jest bardziej responsywny? TEN
levander
- 21 lipca 2011
- 17 gru 2019
1.) Odhaczyłoby Apple i wywarłoby presję na Apple, aby je rozwiązać. Czy możesz sobie wyobrazić, że ktoś wchodzi do Apple Store i otrzymuje tę samą linię BS. A konsument, który odpowiedział, że znalazłem tę listę na macrumors.com (lub gdziekolwiek, która ma przyzwoitą nazwę) i dziwne, że mam dokładnie ten sam problem, o którym mówią, że jest powszechny?
2.) Mniej tych postów rozrzuconych po całej tablicy. Ale w zależności od filozofii tej witryny, więcej postów, nawet jeśli są zbędne, może być dla nich lepsze, ponieważ zawiera więcej treści.
kazmac
- 24 kwietnia 2010
- Dowolne miejsce, ale tu i tam....
- 25 gru 2019
?
Nagrałem to jednak dziś rano.
W tym momencie myślę, że najlepszym rozwiązaniem jest nauka tradycyjnego rysowania. Każdy iPad, który kupiłem i zwróciłem itp. od 2017 roku (bez względu na model) wymyślił to.
To śmieszne, podobnie jak moja wiara w Apple.
levander
- 21 lipca 2011
- 25 gru 2019
kazmac powiedział: Tak, nic dziwnego, że mój Air 3 nie reaguje na dotyk. Zaledwie dwa miesiące później.
?
Nagrałem to jednak dziś rano.
W tym momencie myślę, że najlepszym rozwiązaniem jest nauka tradycyjnego rysowania. Każdy iPad, który kupiłem i zwróciłem itp. od 2017 roku (bez względu na model) wymyślił to.
To śmieszne, podobnie jak moja wiara w Apple.
dwa miesiące to za późno na zwrot?
Nadal jest objęty gwarancją.
Zadzwonisz do wsparcia Apple? Daj nam znać, co mówią?
kazmac
- 24 kwietnia 2010
- Dowolne miejsce, ale tu i tam....
- 25 gru 2019
Lewander powiedział: dwa miesiące to za późno na zwrot?
Nadal jest objęty gwarancją.
Zadzwonisz do wsparcia Apple? Daj nam znać, co mówią?
Postaram się zwrócić jutro rano, mam też inne rzeczy, które wracają, które kupiłem ostatnio.
To wszystko, czego potrzebuję, gdy Real Life tak mocno mnie dotyka.
Jeśli wrócę, opublikuję. Wsparcie Apple przez telefon nic nie zrobi.
kazmac
- 24 kwietnia 2010
- Dowolne miejsce, ale tu i tam....
- 26 gru 2019
Myślę, że to zależy od kierownika sklepu i po prostu bądź naprawdę miły. Upewnij się, że masz o tym film.
Jeśli chodzi o mnie, nie ma mnie. Niemądre, że próbowałem 10 razy z iPadami od 2017 roku, ale proszę bardzo.
Życzę wszystkim powodzenia w ich zwrotach i iPadach.
levander
- 21 lipca 2011
- 26 gru 2019
To tak, jakby menedżer znalazł sposób, aby uszczęśliwić klienta przed nim, nie denerwując swoich przełożonych nad nim?
Co byłoby w porządku. Tyle że jego przełożeni zajmują stanowisko, które nie jest sprawiedliwe wobec ogółu klientów.
I kazmac, zgadzam się z twoją decyzją, aby po prostu iść ołówkiem i papierem. Staram się nie stosować technologii, dopóki nie stanie się ona mainstreamowa i nie zostanie sprawdzona. I najwyraźniej te iPady po prostu nie radzą sobie z tym, jak ich używasz. Papier i tak jest lepszy do pisania niż na iPadzie. Nawet Tim Cook by to przyznał.
kazmac
- 24 kwietnia 2010
- Dowolne miejsce, ale tu i tam....
- 26 gru 2019
levander powiedział: @kazmac - Dzięki za aktualizację. To, co zrobił kierownik, było dla ciebie dobre i cieszę się, że się tobą zaopiekował. Ale myślę, że to źle dla całej bazy użytkowników. Ponieważ wygląda na to, że kierownik był ostrożny, aby nie przetwarzać zwrotu na podstawie tego, co jest powszechnym problemem, z którym ma do czynienia wiele osób.Och, rozumiem to całkowicie i zgadzam się w 100%, że menedżer nie zajmuje się główną wadą iPadów od 2017 roku.
To tak, jakby menedżer znalazł sposób, aby uszczęśliwić klienta przed nim, nie denerwując swoich przełożonych nad nim?
Co byłoby w porządku. Tyle że jego przełożeni zajmują stanowisko, które nie jest sprawiedliwe wobec ogółu klientów.
I kazmac, zgadzam się z twoją decyzją, aby po prostu iść ołówkiem i papierem. Staram się nie stosować technologii, dopóki nie stanie się ona mainstreamowa i nie zostanie sprawdzona. I najwyraźniej te iPady po prostu nie radzą sobie z tym, jak ich używasz. Papier i tak jest lepszy do pisania niż na iPadzie. Nawet Tim Cook by to przyznał.
Absolutnie muszą rozwiązać ten problem braku reakcji na dotyk (i powinni mieć z iPadem Pro 3. generacji), ale nadal uważam, że ciepło generowane przez układ A i ładowanie są winowajcami, ponieważ każdy iPad, który próbowałem posiadać, jest absurdalny gorąco (pobieranie filmów przez Wi-Fi, rysowanie w Procreate lub wielozadaniowość), a następnie zaczął się brak reakcji ekranu dotykowego. Ciepło bez przyzwoitych otworów wentylacyjnych, bardzo cienkiej obudowy i wklejania elementów dotykowych nie jest dobrą rzeczą.
„Jakość” kompilacji iPadów i innych malarii zepsuła mnie w Apple, co śmierdzi, ponieważ uwielbiałem używać komputerów Mac do tworzenia. Nie ufam kupowaniu od nich Maca, biorąc pod uwagę jednorazowy charakter iDevices. To smutne, że nie mogę używać żadnego iPada do rysowania, ponieważ sztuka była dla mnie tak zabawna i terapeutyczna. Konieczność zamknięcia Procreate w trakcie rysowania, parowania i rozparowywania ołówka oraz ponowne uruchamianie iPada nie jest rozwiązaniem.
Mam szczerą nadzieję, że Apple się obudzi i naprawi problem braku reakcji na dotyk, ale mam wrażenie, że nie zrobią tego, dopóki Wall Street Journal i/lub pozwy zbiorowe w tej sprawie nie zmuszą ich do tego.
Mam nadzieję, że wszyscy w tych wątkach dostaną działającego iPada, który nie rozwinie tych problemów ponownie, ale szczerze mówiąc, w tym momencie jest to mrzonka.
Powodzenia Tobie i wszystkim innym, którzy mają problemy. Chciałbym mieć lepsze wiadomości w tej sprawie. Zamówiłem więcej tradycyjnych materiałów plastycznych i w ten weekend zacznę się kręcić na zajęciach z dziennikarstwa przyrodniczego.
Automatyczne Jabłko
Zawieszony
- 28 lis 2018
- Massachusetts
- 27 gru 2019
Lewander powiedział: i tak lepiej jest pisać na aper niż na iPadzie.Powinieneś utworzyć wątek tylko dla tego punktu. Ciekawe byłoby zobaczyć, jak to się rozwinie...?
levander
- 21 lipca 2011
- 27 gru 2019
AutomaticApple powiedział: Powinieneś utworzyć wątek tylko dla tego punktu. Ciekawe byłoby zobaczyć, jak to się rozwinie...?
Myślałem, że to było dane? Próbowałem pisać na iPadzie za pomocą rysika innej firmy tuż przed pojawieniem się Apple Pencil. Ale czułem, jak pocierałem tę gumową końcówkę pokrytą jakimś rozmytym materiałem po szkle, byłem jak wow, to nigdy nie będzie jak papier! A potem słyszę tylko komentarze tu i tam.
Jestem pewien, że Apple poprawiło wrażenia dzięki wszystkim badaniom, które przeprowadzają, i dodatkowym czasie, odkąd go wypróbowałem. Ale czy doszli do tego stopnia, że niektórzy wolą to od papieru?
To byłby pierwszy, o którym słyszałem, jeśli tak.
Automatyczne Jabłko
Zawieszony
- 28 lis 2018
- Massachusetts
- 28 gru 2019
Lewander powiedział: Myślałem, że to było dane? Próbowałem pisać na iPadzie za pomocą rysika innej firmy tuż przed pojawieniem się Apple Pencil. Ale czułem, jak pocierałem tę gumową końcówkę pokrytą jakimś rozmytym materiałem po szkle, byłem jak wow, to nigdy nie będzie jak papier! A potem słyszę tylko komentarze tu i tam.Istnieje kilka ochraniaczy ekranu, które naśladują papier.
Jestem pewien, że Apple poprawiło wrażenia dzięki wszystkim badaniom, które przeprowadzają, i dodatkowym czasie, odkąd go wypróbowałem. Ale czy doszli do tego stopnia, że niektórzy wolą to od papieru?
To byłby pierwszy, jaki o tym słyszałem.
Paperlike, osłona ekranu na iPada: pisz i rysuj jak na papierze
Paperlike to pierwsze zabezpieczenie ekranu, które sprawia, że pisanie i rysowanie na iPadzie jest jak na papierze. Wreszcie ślizgający się plastik na szkle ma łatwe rozwiązanie: Twój iPad, Apple Pencil i Paperlike – stworzone dla siebie. Bezpłatna dostawa, tysiące zadowolonych klientów i 4,5 gwiazdki... paperlike.com DSmokX
- 23 kwi 2013
- 30 gru 2019
AutomaticApple powiedział: Istnieje kilka ochraniaczy ekranu, które naśladują papier.
Paperlike, osłona ekranu na iPada: pisz i rysuj jak na papierze
Paperlike to pierwsze zabezpieczenie ekranu, które sprawia, że pisanie i rysowanie na iPadzie jest jak na papierze. Wreszcie ślizgający się plastik na szkle ma łatwe rozwiązanie: Twój iPad, Apple Pencil i Paperlike – stworzone dla siebie. Bezpłatna dostawa, tysiące zadowolonych klientów i 4,5 gwiazdki... paperlike.com
Jak na ironię, zabezpieczenia ekranu sprawiają, że ekran jest znacznie mniej responsywny https://discussions.apple.com/thread/250226155
Tak więc problem „wbudowanego” sprzętu z nieodpowiadającym ekranem dotykowym staje się jeszcze gorszy. iPad staje się prawdziwym produktem katastroficznym dla Apple.
Automatyczne Jabłko
Zawieszony
- 28 lis 2018
- Massachusetts
- 31 grudnia 2019 r.
DragonX powiedział: Jak na ironię, zabezpieczenia ekranu sprawiają, że ekran jest znacznie mniej responsywny https://discussions.apple.com/thread/250226155Nie mogę cię dłużej brać poważnie. D
Tak więc problem „wbudowanego” sprzętu z nieodpowiadającym ekranem dotykowym staje się jeszcze gorszy. iPad staje się prawdziwym produktem katastroficznym dla Apple.
SmokX
- 23 kwi 2013
- 31 grudnia 2019 r.
AutomaticApple powiedział: nie mogę cię już traktować poważnie.
Tak, cała sytuacja jest śmieszna.
1. iPad może po pewnym czasie przestać reagować na dotyk, w zasadzie się psuje
2. Apple zaprzecza, że problem istnieje, ponieważ nie chce stracić pieniędzy.
3. Odmowa jest na poziomie korporacyjnym, ich narzędzie do naprawy sprzętu go nie wykrywa. Kiedy idzie do naprawy, nie jest naprawiany.
4. Konsumenci otrzymują z powrotem zepsute produkty i jest coraz gorzej, bo coraz więcej osób porzuca niedziałający sprzęt
5. Dodaj problem z ochraniaczem ekranu (48 stron dyskusji, możesz to również wygooglować), w ten sam sposób odrzucony przez Apple
Tutaj dostajesz śmieszną pętlę, która generuje coraz więcej zepsutych iPadów, które nigdy nie zostaną naprawione i wracają do klientów w kółko.
Popularne Wiadomości